Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата спря да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ами дано се окаже нещо дребно,че тия Алфии.....
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от hsr
      Ами дано се окаже нещо дребно,че тия Алфии.....
      Е с твоята какво стана в крайна сметка?
      Alfa Romeo 155 1.8TS
      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ALFA CORSE
        Първоначално публикувано от hsr
        Ами дано се окаже нещо дребно,че тия Алфии.....
        Е с твоята какво стана в крайна сметка?
        Ами одеве най-после ми се обади пича и каза,че била готова.Вероятно се предполага,че трябва да се радвам....ама по-скоро ми се....
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #64
          Вчера НАЙ-НАКРАЯ си взех колата от сервиза в който я бях закарал.Пича вика "Вече работи перфектно",перфектно АМА ДРУГ ПЪТ След смяна в сервиза на компютър,2 комутатора и едната бубина и тая кола пак не е наред.Вярно,че вече пали и при подаване на газ ускорява много добре,но на място мени рязко обороти,понякога гасне и "придърпва" в движение някъде около 1500-1600 об. Днес ще ходя пак да същия "майстор" да му правя рекламация.
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от deq
            hsr,моята днес също отказа да пали,въобще не върти двигателя,нещо по ел. ще е утре отива на диагностика,ще пиша какво е станало
            Преди няколко дена и аз имах същия проблем - въртиш ключа, а стартера не ще да се развърта. След известни размишления и консултации с някои хора от форума, запретнах ръкави и си наврях ръката в коша с цел да достигна едно тънко кабелче, влизащо в релето на стартера (закрепено е към самия стартер, от горната му страна). Поразклатих малко буксата (за съжаление не успях да я извадя за да я почистя и поставя наново) и от тогава - вече почти седмица - не ми е правила такъв проблем. Дали наистина в това кабелче е била причината не знам, но за сега си бачка ОК...
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #66
              Пак проблеми с Алфата Ходих пак до сервиза да правя рекламация и се оказа,че едната "секция" на бубината била изгоряла (отново) и за да не се набутвам за нова пича ми предложи от 2-те развалени да направи една И така оставих му колата и на другия ден си я взех с 3 бубини.Порадвах и се 1 ден и пак започнаха проблемите Сега колата си работи добре на празен ход,но изведнъж гасне.Освен това в движение на по-ниски обороти се случва доста често да прикъсва.Не съм 100 % сигурен,но останах с впечатление,че тея магарии ги прави само като позагрее,а на студен двигател всичко си е ОК Отначало си помислих,че пак някоя бубина се е скапала,но свалих всички свещи 1 по една и всички са бели без абсолютно никакъв нагар.Затова сега се съмнявам дали не е от температурния датчик.Според вас възможно ли е от него да прави подобни мизерии И има ли някакъв начин да се "провери" дали е наред Иначе в по-високи обороти колата си върви перфектно и както се казва "не дава да и докоснеш гаста". Моля ви дайте някой съвет,че вече останах без нерви и без пари от тая кола
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от hsr
                Моля ви дайте някой съвет,че вече останах без нерви и без пари от тая кола
                Не сте ли се замисляли , че може би има причина да горят бобиите и нали се сещаш че и този комп може да си замине ? Та докато все още е на ход колата карай за София....... и стига плака, знаем че е гадно но не ни слушаш

                p.s.
                За темп. датчик на студен мотор омовете са около 10к на загрял около 350 но това най добре се вижда на диагностика
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Yon
                  Първоначално публикувано от hsr
                  Моля ви дайте някой съвет,че вече останах без нерви и без пари от тая кола
                  Не сте ли се замисляли , че може би има причина да горят бобиите и нали се сещаш че и този комп може да си замине ? Та докато все още е на ход колата карай за София....... и стига плака, знаем че е гадно но не ни слушаш

                  p.s.
                  За темп. датчик на студен мотор омовете са около 10к на загрял около 350 но това най добре се вижда на диагностика
                  Ясно !Ще се постарая повече да не ви досаждам с проблемите си !!!
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #69
                    При температура на антифриза 20 градуса омовете са около 2300
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от hsr
                      Ясно !Ще се постарая повече да не ви досаждам с проблемите си !!!
                      Еее ти пък сега
                      Алфа Ромео 155 1.7 8V T.S'96
                      Hyundai Coupe 1.6i 16V '03-следващата,много скоро
                      Kawasaki ZX9R 154 к.с '01г

                      Имам две фръцли,една италианка и една българка!
                      Всеки сантиметър в теб е секси,метър и деветдесет-жесток си,само тази нощ не стига...

                      Comment

                      Working...
                      X